ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

των προϊόντων που έχετε προμηθευτεί από την εταιρεία μας

Ανάλογα με το εάν το προϊόν βρίσκεται σε εγγύηση ή το συμβόλαιο υποστήριξης που έχετε αγοράσει μπορούμε να σας παρέχουμε τεχνική υποστήριξη με τους τρόπους που περιγράφονται παρακάτω. Στην περίπτωση που έχετε συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης απλά αναφέρετε το νούμερο συμβολαίου στον μηχανικό της τεχνικής υποστήριξης. Για όσα προϊόντα αναγράφεται στην ιστοσελίδα μας ότι παρέχεται δωρεάν τεχνική υποστήριξη, αυτή γίνεται με τηλεφωνική ή απομακρυσμένη υποστήριξη για την αρχική εγκατάσταση του εξοπλισμού. Ακόμα και σε περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει σύμβαση υποστήριξης με την εταιρεία μας, μπορείτε να λάβετε τεχνικές υπηρεσίες "ON-CALL". Με μια τηλεφωνική κλήση προς το τμήμα υποστήριξης, μπορείτε να ζητήσετε μια υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης με ειδική συμφωνία.

Τηλεφωνική υποστήριξη


Καλέστε το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2104838270, από τις 9:00 έως 16:00 (Δευτέρα - Παρασκευή), για να δηλώσετε το είδος του εξοπλισμού και το μοντέλο για το οποίο θέλετε τεχνική υποστήριξη ώστε να συνομιλήσετε με τον κατάλληλο μηχανικό / τεχνικό της εταιρείας μας.


Απομακρυσμένη υποστήριξη


Παρέχουμε απομακρυσμένη υποστήριξη με την χρήση της εφαρμογής TeamViewer σε θέματα εγκατάστασης / παραμετροποίησης λογισμικών που συνοδεύουν τα προϊόντα μας. Κατεβάστε πρώτα την εφαρμογή TeamViewer Quick Support (για Windows, Linux, Mac OS) κάνοντας κλικ στο παρακάτω κουμπί, εάν δεν έχετε εγκατεστημένο το TeamViewer στον υπολογιστή σας, και στη συνέχεια καλέστε το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2104838270, από τις 9:00 έως 16:00 (Δευτέρα - Παρασκευή), για να δηλώσετε το είδος του εξοπλισμού και το μοντέλο για το οποίο θέλετε τεχνική υποστήριξη ώστε να συνομιλήσετε με τον κατάλληλο μηχανικό / τεχνικό της εταιρείας μας ο οποίος θα συνδεθεί στον υπολογιστή σας.

Κατεβάστε το TeamViewer QuickSupport Κατεβάστε το TeamViewer QuickSupport

Υποστήριξη στον χώρο σας


Καλέστε το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2104838270, από τις 9:00 έως 16:00 (Δευτέρα - Παρασκευή), για να δηλώσετε το είδος του εξοπλισμού και το μοντέλο για το οποίο θέλετε τεχνική υποστήριξη στον χώρο σας ώστε να συνομιλήσετε με τον κατάλληλο μηχανικό της εταιρείας μας για να σας υπολογίσει το κόστος και να προγραμματιστεί ραντεβού μετά την αποδοχή του κόστους απο εσας. Στην περίπτωση που έχετε συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης που καλύπτει αυτό το είδος υποστήριξης απλά αναφέρετε το νούμερο συμβολαίου στον μηχανικό για τον προγραμματισμό του ραντεβού.


Η εταιρεία μας εφαρμόζει την τηλεργασία για το μέρος του προσωπικού μας που η φύση της εργασίας τους το επιτρέπει. Στα γραφεία μας υπάρχει μόνο το απαραίτητο προσωπικό που τηρεί τους κανόνες και τις οδηγίες του ΕΟΔΥ σχετικά με τον κορωνοϊό Covid-19. Όλες οι υπηρεσίες μας και οι παραγγελίες σας εκτελούνται κανονικά. Η πιο αποτελεσματική προστασία για όλους μας είναι η υπεύθυνη στάση μας. Μένουμε Ασφαλείς #menoumeasfaleis. Περιορίζουμε τις άσκοπες μετακινήσεις και ακολουθούμε τις οδηγίες των Αρμόδιων Αρχών Υγείας. "Χέρια (πλένουμε), Αποστάσεις (κρατάμε), Μάσκες (φοράμε)".